• info@hipotrip.ir
  • ایران - مشهد

افزوده شدن ۲۱۸ اتاق به ظرفیت اقامتی گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد: افزوده شدن ۲۱۸ اتاق به ظرفیت اقامتی گیلان

افزوده شدن ۲۱۸ اتاق به ظرفیت اقامتی گیلان

هم رسانی

  • فیسبوک
  • لینکداین
  • توئیتر

میثم رودکی اقامتگاه بومگردی «پیله بابا» در رشت

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، از افتتاح ۷۳ پروژه گردشگری استان در دهه فجر خبر داد و گفت: با بهره برداری از واحدهای یاد شده تعداد ۲۱۸ اتاق و ۶۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده می شود.

به گزارش «دنیای سفر» ولی جهانی در حاشیه افتتاح ۷۳ پروژه گردشگری استان گیلان که با دستور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، ۷۳ پروژه گردشگری استان گیلان همزمان با سراسر کشور و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و فرماندار شهرستان انزلی در ساختمان قندچیان به بهره برداری رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان ادامه داد: حجم سرمایه گذاری این پروژه ها ۳۱۰ میلیارد تومان می باشد که با بهره برداری از واحدهای یاد شده تعداد ۲۱۸ اتاق و ۶۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده می شود.

وی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه های گردشگری در استان، برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۴۲۰ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

جهانی درباره ساختمان قندچیان بیان کرد: ساختمان بانک ملی معروف به قندچیان در شهر بندرانزلی متعلق به دوره پهلوی اول بوده و با شماره ۱۱۱۴۵ به تاریخ ۱۱/۰۷/۱۳۸۳ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مرمت ساختمان طی ۱۵ ماه و از اعتبارات بانک ملی به مبلغ پنج میلیارد تومان با نظارت فنی کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان صورت پذیرفته و هم اینک ۱۱ نفر کارمند در این شعبه مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *