• info@hipotrip.ir
  • ایران - مشهد

امکان رزرو اسکان زائران از طریق اپلیکیشن شهر من

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد خبر داد امکان رزرو اسکان زائران از طریق اپلیکیشن شهر من

امکان رزرو اسکان زائران از طریق اپلیکیشن شهر من

هم رسانی

  • فیسبوک
  • لینکداین
  • توئیتر

دریافتی اپلیکیشن شهر من

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: اطلاعات مربوط به اسکان زائران در ایام نوروز در اپلیکیشن شهرمن جانمایی شده است.

به گزارش «دنیای سفر» مهدی بدیع فرخد در خصوص جانمایی اسکان زائران در اپلیکیشن شهر من اظهار کرد: اطلاعات مربوط به اسکان زائران در ایام نوروز در اپلیکیشن شهر من، نقشه همراه مشهد و سایت eskan.mashhad.ir جانمایی شده است.

وی افزود: زائران با مراجعه به اپلیکیشن شهر من می توانند مراکز و میزان ظرفیت آن را مشاهده و در صورت رزرو اطلاعات و آدرس بر روی موبایل آنان پیامک می شود؛ همچنین فرآیندهایی همچون مسیریابی به مراکز اسکان انتخابی تدارک دیده شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، بدیع فرخد ادامه داد: درحال حاضر نرم افزار شهر من برای سیستم عامل اندروید مورد استفاده قرار می گیرد و سیستم عامل های IOS نیز می توانند از نسخه تحت وب استفاده کنند.

معرفی برنامه شهرمن

شهرمن یک اپلیکیشن شهروندی است که در راستای توسعه شهر هوشمند در شهر مشهد تولید شده، در این زمینه سعی شده خدمات مهم شهری از قبیل: خرید بلیت مترو، امکان رزرو اسکان زائران، خوداظهاری پارک حاشیه (آساپ) با ۳۰ درصد تخفیف و ۱۰ ساعت هدیه رایگان ماهیانه، پرداخت کرایه تاکسی، خرید بلیت اتوبوس، درخواست های مردمی (137) و کرایه دوچرخه اشتراکی (بایدو) در اختیار شهروندان مشهدی قرار داده شود.

شایان ذکر است در صورت قدیمی بودن نسخه شهرمن، اپلیکیشن باز نخواهد شد، لذا باید ابتدا نسبت به پاک کردن نسخه اقدام کرده و سپس بعد از حذف اقدام به نصب نسخه جدید کنید.

دانلود اپلیکیشن شهر من

دانلود اپلیکیشن شهر من از گوگل پلی

دانلود اپلیکیشن شهر من از بازار

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *