• info@hipotrip.ir
  • ایران - مشهد

درگذشت آتقی/ نقش‌آفرینی حمید لولایی و مرجانه گلچین/ جدیدترین شرط پذیرش مسافران ورودی به ایران

  • یکشنبه / ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: فرهنگ عمومی
  • کد خبر: 1401121410515
  • خبرنگار : 71619
  • چاپ
درگذشت آتقی/ نقش‌آفرینی حمید لولایی و مرجانه گلچین/ جدیدترین شرط پذیرش مسافران ورودی به ایران

درگذشت بازیگر نقش «آتقی»، میزان فروش سینمای ایران در سال ۱۴۰۱، نقش‌آفرینی حمید لولایی و مرجانه گلچین در «چشم‌بندی ۲» و جدیدترین شرایط پذیرش مسافران ورودی به ایران از گزیده اخبار فرهنگی هنری روز یکشنبه ۱۴ اسفند بود.

به گزارش ایسنا، روز یکشنبه خبر درگذشت یکی از بازیگران قدیمی را داشتیم که با نام «آتقی» شناخته می‌شد. محمدجواد نظری گلپایگانی، بازیگر و تهیه‌کننده بامداد یکشنبه، ۱۴ اسفندماه در خواب بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت. مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر جواد نظری گلپایگانی روز دوشنبه در بهشت‌زهرا و مراسم یادبود او روز سه‌شنبه در مسجد حجت ابن‌الحسن(عج) برگزار می‌شود.

برای درگذشت آتقی:

شهرت هم «آتقی» نامزد ریاست جمهوری را خوشبخت نکرد!

در ادامه اعلام شد که مراسم تشییع و خاکسپاری «یارعلی پورمقدم» ساعت ۱۰ صبح دوشنبه، ۱۵ اسفندماه برگزار می‌شود. همچنین اسدالله امرایی ـ مترجم به دلیل جراحی دریچه‌های قلبش در بیمارستان بستری است.

«رافائل وینیولی»، معمار برجسته اوروگوئه‌ای نیز که برخی از مشهورترین ساختمان‌های نقاط مختلف جهان را طراحی کرد، درگذشت.

میزان فروش سینمای ایران در سال ۱۴۰۱

افزون بر این‌ها، گزارشی از میزان فروش سینمای ایران در سال ۱۴۰۱ داشتیم؛ بنا بر اعلام مدیرعامل موسسه سینما شهر،فروش سینماهای کشور از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه سال جاری ۳/۹۸۸/۷۷۵/۹۷۵/۹۳۸ ریال و با تعداد ۱۲/۹۸۴/۴۰۳ نفر بوده است.

تداوم اکران «لوپتو» در نوروز ۱۴۰۲

همزمان با ۲۰ میلیاردی شدن انیمیشن «لوپتو»، تیزر جدید این انیمیشن سینمایی منتشر شد و همچنین اکران این اثر در نوروز سال ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور ادامه خواهد داشت.

دیپلم افتخار جشنواره آمریکایی برای فیلم ایرانی و

یکه‌تازی «همه‌چیز همه‌جا» در جوایز اسپریت

همچنین فیلم سینمایی «هِناس» از تولیدات سازمان سینمایی سوره، به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه دیپلم افتخار بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «Accolade» آمریکا را کسب کرد.

و فیلم «همه چیز همه جا و به یکباره» ساخته «دانیل کوان» و «دانیل شاینرت» در سی و هشتمین دوره جوایز فیلم «اسپریت» بیشترین جوایز را به خود اختصاص داد.

ممنوع الفعالیتی محلی از اعراب ندارد!

در حوزه تئاتر، گفت‌وگویی با کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی داشتیم که در این مصاحبه تاکید دارد در یک سالی که در این مسند قرار گرفته، کار هیچ هنرمند شاخصی در تئاتر رد نشده و شورای نظارت و ارزشیابی هم اجازه نداشته به هیچ متنی پاسخ «نه» بدهد. می‌توانید مشروح این گفت‌وگو را اینجا بخوانید.

در ادامه، جمعی از نمایشگران عروسکی در روزهای پایانی سال گردهم آمدند و یاد هنرمندان درگذشته را گرامی داشتند و کارت عضویت افتخاری انجمن نمایشگران عروسکی را به مرضیه برومند و مجید قناد اهدا کردند.

چرا فیلم‌نت در نمایشگاه ساترا حاضر نشد؟

در حالی که برخی رسانه‌ها از غیبت پلتفرم‌های شناخته‌شده‌ای مانند «نماوا»، «فیلم‌نت» و «فیلیمو» در نمایشگاه امسال ساترا خبر داده و عده‌ای آن‌را به تحریم این سازمان نظارتی نسبت می‌دهند، مدیر فیلم‌نت با حضور در نمایشگاه رصتا، علت شرکت نکردن این پلتفرم را توضیح داده است.

حمید لولایی و مرجانه گلچین در «چشم‌بندی ۲»

کارگردان طنز «چشم‌بندی»، سریالی که این روزها قسمت‌های پایانی پخش را پشت سر می‌گذارد، از نگارش و پیش تولید فصل دوم این سریال و حضور حمید لولایی و مرجانه گلچین در فصل دوم خبر داد.

توقف ثبت‌نام از اولویت‌های سال ۸۶ در حج

سازمان حج و زیارت با اعلام تکمیل ظرفیت بیشتر کاروان‌های حج، ثبت‌نام از اولویت‌های سال ۱۳۸۶ را برای حج ۱۴۰۲ متوقف کرد.

جدیدترین شرایط پذیرش مسافران ورودی به ایران

همچنین شرایط پذیرش مسافران ورودی به ایران در آستانه سفرهای نوروزی اعلام شد. بنا بر اطلاعیه‌ای که از سوی شرکت‌های هواپیمایی به اطلاع دفاتر خدمات مسافرتی و شرکت‌های گردشگری رسیده است، تمام مسافران با "تابعیت ایرانی" می‌توانند بدون محدودیت‌های مرتبط با همه‌گیری کووید -۱۹ برای سفر به ایران اقدام کنند.

در نهایت این‌که مجموعه بزرگی از سکه‌های تاریخی درون یک ظرف سرامیکی در لهستان کشف شد.

پیشنهادهایی برای خواندن:

۸۶ ساله امیدوار

یک داستان شنیدنی از نماد هالیوود

پرواز از فراز فرودگاه امام(ره) و خانه آدم های سرشناس

چرا ژاپنی‌ها دوست دارند به ایران سفر کنند؟

انتهای پیام

  • سوره
  • بانی مد
  • ابرآروان
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • – ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • – نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *