• info@hipotrip.ir
  • ایران - مشهد

لیگ قهرمانان اروپا| نبرد حساس چلسی پولکی با نیش‌های زهردار دورتموند/ بنفیکا حواس‌جمع مقابل پدیده!

لیگ قهرمانان اروپا| نبرد حساس چلسی پولکی با نیش‌های زهردار دورتموند/ بنفیکا حواس‌جمع مقابل پدیده!

در شب دوم لیگ قهرمانان اروپا، چلسی در سیگنال ایدونا پارک میهمان دورتموند است.

لیگ قهرمانان اروپا| نبرد حساس چلسی پولکی با نیش‌های زهردار دورتموند/ بنفیکا حواس‌جمع مقابل پدیده!

به گزارش خبرگزاری فارس، در شب دوم دور رفت اولین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 23:30، 2 مسابقه برگزار خواهد شد که در مهمترین آن‌ها چلسی در «سیگنال ایدونا پارک» میهمان دورتموند است.

چلسی که با هزینه‌های سرسام‌آور خود در پی نتیجه است، جدالی سخت با شاگردان ترزیچ خواهد داشت. تیمی که در پس از جام جهانی شاهکار به پا کرده و توانسته نمایشی اثرگذار از خود به ثبت رساند و به جمع مدعیان قهرمانی بوندس لیگا بازگردد.

در دیگر بازی لیگ قهرمانان اروپا نیز کلوب بروژ در بلژیک پذیرای بنفیکا خواهد بود.

*دورتموند – چلسی

فرم اخیر دورتموند بسیار ترسناک است و آبی‌های لندنی می‌دانند با یک تیم با انگیزه و سرحال روبه‌رو خواهند بود. زردپوشان آلمانی در 8 بازی اخیر فقط برده‌اند و طعم پیروزی را چشیده‌اند در حالی که چلسی در مسابقات خارج از خانه فاجعه‌بار بازی کرده و در 8 بازی اخیر نتوانسته بردی کسب کند.

چلسی در سخت‌ترین و بحرانی‌ترین شرایط ممکن قرار دارد و تاد بولی، مدیر آمریکایی این تیم با هزینه‌های عجیب و غریب خود سعی دارد، هر طور شده حداقل به جمع 8 تیم پایانی راه یابد. مشخصاً حذف در این مرحله می‌تواند پایانی بر داستان پاتر در استمفورد باشد.

آبی‌ها برای تقابل با دورتموند روی بازیکنان جدید و گران‌قیمت خود حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. فلیکس در بازی قبلی مقابل وستهام گلزنی کرد و پاتر امیدوار است، ستاره پرتغالی در این مسابقه نیز توانایی‌های خود را نشان دهد.

مودریک، ستاره اوکراینی تا پیش از این در تیم شاختاردونتسک در لیگ قهرمانان اروپا نمایش خوبی داشت و توانست در 6 بازی مرحله گروهی 3 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل بدهد تا در حال حاضر از همه بازیکنان چلسی بیشتر گل زده باشد و آقای گل تیم جدیدش در این رقابت محسوب شود.

از طرف دیگر برای دورتموند، همه نگاه‌ها به «جود بلینگهام» است. ستاره‌ای‌ جوان ولی به مانند ارتش یک‌نفره که توانسته کاملا بار تیم را به دوش کشد و مهره حیاتی دورتموند نام گیرد. او در مرحله 5 بار در ترکیب قرار گرفت و آمار 4 گل و یک پاس گل را به ثبت رساند تا گلزن‌ترین بازیکن زردپوشان لقب گیرد.

ترکیب احتمالی 2 تیم به شرح زیر است:

دورتموند:کوبل، ریرسون، سوله، شلاتربک، گوریرو، صالح اوزچان، جود بلینگهام، کریم آدیمی، مارکو رویس، یولیان برانت و سباستین هالر

چلسی: کپا آریزابالاگا، ریس جیمز، تیاگو سیلوا، چالوبا، کوکوریا، انزو فرناندز، کواچیچ، ژوائو فلیکس، میسون مونت، مودریک و کای هاورتز

*کلوب بروژ – بنفیکا

کمتر تیمی تصور می‌کرد که کلوب بروژ در گروهی که پورتو، اتلتیکو و لورکوزن حضور دارند به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شود و نمایشی شگفت‌انگیز به ثبت رساند. بی‌شک بروژ پدیده این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان اروپاست و نباید به توانایی‌ها آن‌ها شک کرد.

با اینکه پس از جام جهانی کلوب بروژ اصلا مثل سابق در لیگ بلژیک ظاهر نشده ولی آن‌ها همچنان در 6 بازی اخیر خود شکست را تجربه نکرده‌اند. 5 بازی اخیر آنها با 4 تساوی و یک برد به پایان رسیده ولی این انتظار می‌رود مثل میلان که شرایط خوبی نداشت و مقابل اسپرز به برتری رسید، آن‌ها نیز نمایشی متفاوت از خود ارائه دهند.

خوتلا، مهاجم 24 ساله اسپانیایی مهمترین اسلحه ‌آن‌ها محسوب می‌شود. این بازیکن در لیگ بلژیک در 22 بازی 16 گل زده و 8 پاس گل داده است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز با 2 گل و 2 پاس گل مهمترین ستاره تیمش محسوب می‌شود.

بنفیکا از سوی دیگر شرایط بهتری دارد. آن‌ها با پیشی از یاران طارمی در صدر جدول پرتغال قرار دارند و در 5 بازی اخیر خود به 4 برد دست یافته‌ و بی‌شکست مانده‌اند.

ژوائو ماریو در پست وینگر چپ، بزرگترین سلاح آن‌هاست. او در 19 بازی، 12 گل زده و با 4 پاس گل از مهدی طارمی نیز بالاتر قرار دارد.

ترکیب احتمالی 2 تیم به شرح زیر است:

کلوب بروژ: مینیوله، ماتا، هندری، میشل، مِیِر، ریتس، اونیدیکا، واناکن، بوچانان، یارمچوک، لانگ

بنفیکا: ولاچودیموس، باه، آنتونیو سیلوا، اوتامندی، گریمالدو، چیکینیو، فلورنتینو، ژوائو ماریو، نرس، آرسنس، گونسالو گوئدس

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *