• info@hipotrip.ir
  • ایران - مشهد

مومنی: هجمه علیه ساپینتو مدیریت شده بود/ از قانون نویس فوتبال انتظار این حرف‌ها را نداشتیم

مومنی: هجمه علیه ساپینتو مدیریت شده بود/ از قانون نویس فوتبال انتظار این حرف‌ها را نداشتیم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: قانون نویس فوتبال که اینطور تجزیه و تحلیل کند از دیگران توقعی نداریم.

مومنی: هجمه علیه ساپینتو مدیریت شده بود/ از قانون نویس فوتبال انتظار این حرف‌ها را نداشتیم

محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اظهارات هوشنگ نصیرزاده پیرامون اینکه بازیکنان استقلال از کمک داور بازی مقابل تراکتور اطلاعات و شناخت داشتند، عنوان کرد: اولا به او تبریک مجدد و چندین باره می‌گویم که به باشگاه بزرگ تراکتور تشریف بردند. مردم غیور تبریز خیلی نسبت به فوتبال عرق دارند و هواداران بزرگی هستند. ما همیشه نصیرزاده را با قانون مترادف می‌دانستیم چون مطالعه زیادی در زمینه حقوقی و قانونی دارد.

ما هم در تبریز باختیم اما مدیرعامل استقلال حرفی نزد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: به خاطر فشار مدیریتی نصیرزاده را درک می‌کنیم ولی اینکه چنین صحبت‌هایی را بیان کند از او بعید بود که مثلا بگوید داور تهرانی است یا او را می‌شناختند! چه کسی داوران را نمی‌شناسد؟ همه داوران را همه اهالی فوتبال می‌شناسند. این طبیعی است. چرا مدیرعامل استقلال بعد از باخت در تبریز صحبت نکرد؟ فشار زیادی هم روی او بود اما حرفی نزد که چرا باختیم و چرا بردند. به هرحال نتیجه را واگذار کردیم. ما هم دوست نداشتیم در تبریز ببازیم. این اتفاق افتاد ولی به کسی ربط ندادیم.

مومنی با اشاره به پنالتی‌های استقلال در بازی حذفی مقابل تراکتور، اظهار داشت: خداراشکر همه کارشناسان داوری هم دو پنالتی را تایید کردند. این مساله سختی نیست. ما هم وقتی شکست خوردیم به تبریزی‌ها تبریک گفتیم. اینکه حاشیه سازی و فرافکنی کنیم از یک مدیر با سابقه بعید است. قانون نویس فوتبال که اینطور تجزیه تحلیل کند از دیگران توقعی نداریم.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص شرایط فنی این مسابقه گفت: بازی بسیار خوبی بود. اعتماد به نفس ما مقداری کم بود ولی ساپینتو در این هفته خیلی زحمت کشید و فشار زیادی را تحمل کرد. حاشیه‌های زیادی برایش درست شده بود ولی با مدیریت خوب باشگاه و دلجویی از سرمربی، اعتماد به نفس خوبی به تیم و بازیکنان داده شد. اگر چه ترس از شکست درا ین بازی داشتیم اما موقعیت‌های مختلفی به وجود آوردیم. اگر بچه‌ها کمی دقت می‌کردند اجازه نمی‌دادیم بازی به وقت اضافه برود و در همان 90دقیقه کار تمام می‌شد.

ساپینتو واقعا زحمت می‌کشد و از او راضی هستیم

وی در مورد اینکه فرصت سوزی‌ها تبدیل به مساله‌ای نگران کننده شده، عنوان کرد: این مساله به خاطر حاشیه‌هایی بود که بعد از باخت به تراکتور در تبریز برای تیم به وجود آمد. بازیکنان مقداری اعتماد به نفس خودشان را از دست داده بودند. درصد دوندگی بازیکنان خیلی بیشتر بود اما نتوانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم. استرس و فشار روانی باعث این مساله شد.

مومنی در خصوص اینکه این فرصت سوزی‌ها در نهایت منجر به ایجاد هجمه علیه ساپینتو در فضای مجازی می‌شود، گفت: این اتفاقات و حواشی، مدیریت شده بود. او واقعا زحمت می‌کشد و کار می‌کند. هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه از او راضی هستند. این اتفاقات خوب نیست. به جای قدردانی از مربی که زحمت می‌کشد نباید این حواشی را برایش درست کنیم. اگر حمایت باشد حتما با این مربی می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. ان‌شاالله بتوانیم پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنیم تا برای نیم فصل دوم با نظر مستقیم ساپینتو و تشخیص او تیم را تقویت و ترمیم کنیم.

امیدوارم 3 امتیاز را از سپاهان پس بگیریم

عضو هیات مدیره استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود سرمربی تیم درخواست جذب یک بازیساز خارجی داده، اظهار داشت: من در جریان این موضوع نیستم. صحبتی از نقل و انتقالات در باشگاه نشده است. ما سعی می‌کنیم خواسته‌هایش را برآورده کنیم تا اتفاقات خوبی برای تیم بیفتد و هواداران راضی باشند.

وی در خصوص اینکه نگرانی بابت باز نشدن پنجره زمستانی مهمترین دغدغه هواداران است، گفت: همگی تلاش می‌کنیم که همراه و همقدم با مدیرعامل باشگاه باشیم تا به کمک هم راهکاری را پیدا کنیم که حرف علی فتح الله زاده روی زمین نماند و با تامین منابع مالی ان‌شاالله در روزهای آینده اتفاق مثبتی می‌افتد.

مومنی در مورد بازی این هفته استقلال مقابل سپاهان، اظهار داشت: بازی خیلی سختی پیش رو داریم. در بازی رفت نتیجه را واگذار کردیم ولی نمایش خیلی خوبی داشتیم. 3 امتیاز از دست دادیم، ان‌شاالله بتوانیم این 3 امتیاز را بگیریم و جبران آن بازی که شایسته باخت نبودیم، بشود. در آن بازی شایسته برد بودیم ولی سپاهان با دو ضدحمله توانست نتیجه بگیرد. امیدوارم بچه‌ها بتوانند در این بازی از حیثیت و موقعیت خودشان دفاع کنند و 3 امتیاز را پس بگیرند.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *