• info@hipotrip.ir
  • ایران - مشهد

نرخ هتل ها در نوروز تغییر نمی کند

رئیس جامعه هتلداران استان خبر داد نرخ هتل ها در نوروز تغییر نمی کند

نرخ هتل ها در نوروز تغییر نمی کند

هم رسانی

  • فیسبوک
  • لینکداین
  • توئیتر

دنیای سفر نرخ هتل ها در نوروز 1402

رئیس جامعه حرفه ای هتلداران خراسان رضوی گفت: از آنجایی که در آبان ماه نرخ هتل ها افزایش پیدا کرده بود، در نتیجه واحدهای اقامتی در نوروز طبق تعرفه گذشته ارائه خدمت خواهند کرد.

به گزارش «دنیای سفر» محمود مادرشاهیان در گفت و گو با ایسنا در خصوص نرخ هتل ها در نوروز اظهار کرد: ابتدا تصمیم بر این بود که نرخ واحدهای اقامتی با توجه به خدمات تعیین شود که با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی تصمیم گرفته شد افزایش نرخ نداشته باشیم چرا که هدف ما جذب زائر و ارائه خدمات ارزشمند به زائران است.

وی افزود: اولویت جامعه حرفه ای هتلداران این است که بهداشت و سلامت مراکز اقامتی طبق استانداردها باشد. در سال گذشته مشکل بهداشتی در هتل ها نداشتیم و شکایتی نیز از مسافران دریافت نشده است. در نوروز نیز بازرسان ما به همراه بازرسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی از هتل ها بازدید می کنند و اگر مشکلی باشد، رفع خواهد شد.

مادرشاهیان در خصوص مشکلات هتل ها گفت: در سال هایی که با کرونا درگیر بودیم، مراکز اقامتی بسیار زیان دیدند. در ناآرامی های اخیر نیز بسیاری از مراکز اقامتی وضعیت خوبی نداشتند. تعطیلاتی که به علت سرما و برودت هوا رخ داد نیز مشکلات زیادی از جمله لغو رزروها را برای هتل ها ایجاد کرد اما ما تلاش کردیم که تعدیل نیرو نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیشتر هتل ها در سال ۱۴۰۱ به ورشکستگی نزدیک بودند، خاطرنشان کرد: بزرگترین مشکل هتل ها هزینه آب، انرژی و مالیات است که اگر در این زمینه ها حمایت شوند، بسیاری از مشکلاتشان رفع می شود.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *