• info@hipotrip.ir
  • ایران - مشهد

وضعیت جوی شهرهای پرتردد نوروزی طی روزهای ۷ و ۸ فروردین

وضعیت جوی شهرهای پرتردد نوروزی طی روزهای ۷ و ۸ فروردین

وضعیت جوی شهرهای پرتردد نوروزی طی روزهای ۷ و ۸ فروردین

هم رسانی

  • فیسبوک
  • لینکداین
  • توئیتر

برنا نیوز وضعیت جوی شهرهای پرتردد نوروزی طی روزهای ۷ و ۸ فروردین

سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای وضعیت جوی شهرهای پرتردد کشور طی روزهای ۷ و ۸ فروردین را تشریح و اعلام کرد که وضعیت جوی بیشتر این مناطق نیمه ابری تا ابری و گاهی وزش باد و رگبارهای پراکنده خواهد بود.

به گزارش «دنیای سفر»، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان تهران (۷ فروردین) تا نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد و برای روز (۸ فروردین) نیز نیمه ابری و در بعضی ساعات رگبار باران با احتمال رعد و برق، در بعد از ظهر به تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وضعیت جوی اصفهان نیز در این دو روز نیمه ابری تا ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد و گاهی وزش باد شدید و گاهی رگبار باران و وضعیت جوی کرج نیز طی روز (۷ فروردین) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و باد و گرد و خاک و در روز (۸ فروردین) کمی ابری تا قسمتی ابری و در صبح مه رقیق و به تدریج صاف خواهد بود.

آسمان گرگان نیز طی این دو روز نیمه ابری تا ابری و گاهی بارش پراکنده و رعد و برق و در پاره ای نقاط مه آلود و وزش باد پیش بینی می شود.

آسمان ساری نیمه ابری تا ابری، با احتمال بارش پراکنده و وزش باد و آسمان شهر رشت طی روز (۷ فروردین) قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، وزش باد و بارش پراکنده و طی روز (۸ فروردین) نیمه ابری تا ابری و مه آلود، در بعضی ساعت ها رگباد و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

تبریز نیز در دو روز (۷ و ۸ فروردین) آسمان ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و رگبار و رعد و برق و به تدریج کاهش ابر را تجربه می کند و آسمان مشهد روز (۷ فروردین) قسمتی ابری به تدریج افزایش باد و افزایش ابر و در پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق و طی روز (۸ فروردین) قسمتی ابری تا ابری و در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق همراه با افزایش باد و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

وضعیت جوی اهواز نیز در دو روز آینده ابری در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد و مه رقیق و به تدریج کاهش ابر خواهد بود و آسمان شیراز نیز (۷ فروردین) ابری و در پاره ای نقاط بارش خفیف باران با احتمال رگبار و رعد و برق و افزایش باد و (۸ فروردین) قسمتی ابری و گاهی وزش باد و آسمان بوشهر نیمه ابری تا ابری همراه با غبار محلی، در بعصی ساعات بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

وضعیت جوی بندرعباس نیز قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با رگبار و رعد و برق و احتمال بارش های پراکنده و افزایش باد خواهد بود.

به گزارش «دنیای سفر»؛ رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه امروز، دوشنبه (هفتم فروردین ماه) گستره فعالیت سامانه بارشی به جز شرق استان سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی در سایر مناطق کشور است، گفت: سه شنبه (هشتم فروردین ماه) نیز در کل کشور ابرناکی و بارش انتظار می رود.

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *