• info@hipotrip.ir
  • ایران - مشهد

فوتبال بانوان انتخابی المپیک| برتری ایران مقابل میانمار در گام نخست

فوتبال بانوان انتخابی المپیک| برتری ایران مقابل میانمار در گام نخست

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در نخستین مسابقه انتخابی المپیک پاریس مقابل میانمار به برتری رسید.

فوتبال بانوان انتخابی المپیک| برتری ایران مقابل میانمار در گام نخست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان امروز در نخستین مسابقه انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ساعت ۱۳ به وقت تهران مقابل میانمار قرار گرفت.

در نیمه اول این دیدار و در دقیقه ۲ میانمار صاحب موقعیت شد که از دست رفت. این تیم همچنین در صحنه‌های دیگری هم موقعیت خلق کرد. تیم ملی کشورمان نیز توسط افسانه چترنور در ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که دروازه‌بان میانمار این توپ را برگشت داد. شدت حملات میانمار در اواخر نیمه اول زیاد بود اما در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بانوان فوتبالیست کشورمان شروع خوبی داشتند و توانستند در دقیقه ۵۱ دروازه حریف را باز کنند. افسانه چترنور نخستین گل تیم ملی کشورمان را به ثمر رساند.

این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود کشورمان به پایان رسید تا هر دو تیم برای صعود منتظر بازی برگشت باشند.

پیش از این بنگلادش و مالدیو که در گروه ایران قرار داشتند از دور رقابت‌ها کنار رفتند تا بانوان کشورمان و میانمار به صورت رفت و برگشت در تاریخ ۱۶ و ۱۹ فروردین ماه مسابقه دهند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شود.

ترکیب ایران مقابل میانمار:

زهرا خواجوی، حدیث بساط شیر (فاطمه شبان)، ملیکا محمدی، فاطمه امینه برازجانی، فاطمه مخدومی، بهناز طاهرخانی، ثنا صادقی، زهرا قنبری (کاپیتان)، نگین زندی، شبنم بهشت و افسانه چترنور.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *