• info@hipotrip.ir
  • ایران - مشهد

هفته بیستم لیگ برتر| پرسپولیس- هوادار؛ بازگشت سرخپوشان به صدر؟

هفته بیستم لیگ برتر| پرسپولیس- هوادار؛ بازگشت سرخپوشان به صدر؟

در ادامه مسابقات هفته بیستم لیگ برتر دوشنبه 4 بازی برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه پرسپولیس میزبان تیم هوادار تهران است.

هفته بیستم لیگ برتر| پرسپولیس- هوادار؛ بازگشت سرخپوشان به صدر؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه مسابقات هفته بیستم لیگ برتر 4 مسابقه روز دوشنبه برگزار می شود.

نگاهی به مسابقات این روز می اندازیم؛

تراکتور تبریز- آلومینیوم اراک؛ دوئل گلزنان لیگ

تراکتور 6 هفته است شکست نخورده و با سه برد متوالی خود را به پنج ضلعی مدعیان لیگ رسانده، قرمز پوشان تبریزی اکنون با 32 امتیاز روی پله پنجم جدول لیگ ایستاده اند. آلومینیوم هم 5 هفته است شکست نخورده و با 28 امتیاز ششم است. آلومینیوم خط دفاعی مستحکم دارد و در این فصل فقط 9 گل خورده که 2 گل از این ها را در بازی رفت از تراکتور دریافت کرده است. سیدمهدی رحمتی اصلا دوست ندارد مقابل تراکتور دبل باخت را تجربه کند و قطعا با شیوه ای محتاطانه تر تیمش را به میدان خواهد فرستاد.

در جمع بازیکنان 6 گله لیگ برتر دو بازیکن از تراکتور دیده می شوند، رضا اسدی و محمد عباس زاده از سویی دیگر ریکاردو آلوز هم قهارترین گلساز لیگ شده و پاس های دقیق و مهندسی شده برای مهاجمان ارسال می کند. به این جمع یک بازیکن اسپانیایی دیگر هم اضافه شده و جیمی رومر بازیکن اسبق اودینزه و اوساسونا هم به تراکتور آماده تا خط آتش تراکتور زهردارتر از همیشه شود. محمدرضا آزادی هم در تیم آلومینیوم بازیکن دیگر 6 گله لیگ است و ترا کتوری ها باید چهار چشمی مراقب این بازیکن گلزن باشند.تراکتور برای حفظ رتبه پنجمی لیگ تلاش می کند.

ملوان انزلی – گل گهرسیرجان؛ بازگشت شاگردان قلعه نویی به لیگ؟

هدف اصلی ملوان در این فصل بقا در لیگ برتر است که باتوجه به نتایج درخشانی که این تیم در نیم فصل دوم گرفته به احتمال زیاد به این هدف خواهد رسید. ملوان در حال حاضر با 22 امتیاز در رده یازدهم جدول است وبالاتر از تیم هایی نظیر پیکان، ذوب آهن و نفت آبادان قرار گرفته، گل گهر سیرجان اما این فصل یکی از اهدافش رسیدن به قهرمانی لیگ بود ولی در 5 بازی اخیر بردی نداشت تا به رده ششم جدول سقوط کند و 8 امتیاز کمتر از سپاهان صدرنشین و 31 امتیاز کسب کند.

شاگردان قلعه نویی بازی رفت را مقابل ملوان با یک گل بردند اما در انزلی کار راحتی پیش رو ندارند بخصوص اگر این مسابقه با حضور تماشاگران برگزار شود. ملوانی ها به دنبال جبران باخت دور رفت و رسیدن به رتبه های بهتر در جدول هستند. بازیکنان گل گهر مثل علیزاده هم مدعی اند که هنوز از قهرمانی دور نشده اند و احتمال دارد این تیم بتواند به این هدف بزرگش برسد.

مس رفسنجان – فولاد خوزستان؛ آخرین بازی لیگ قبل از آسیا

تیم های هفتم وهشتم جدول لیگ در شرایط مطلوبی بهم نرسیده اند. مس رفسنجان با 13 تساوی رکوردار این فصل است و هفته گذشته هم بعد از سه مساوی متوالی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا اکنون با 25 امتیاز در رده هفتم بایستد ، فولاد خوزستان رده هشتمی هم 24 امتیازی است و تنها نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیاست با این حال دو شکست متوالی متحمل شد و این آخرین بازی قبل از دیدار با الفیصلی عربستان در لیگ است.

نکونام دوست ندارد با هت تریک باخت راهی لیگ قهرمانان شود. بازی رفت دو تیم بدون گل به پایان رسید و شاید این مسابقه هم یک مساوی دیگر در کارنامه این دو تیم صنعتی ثبت کند. بخصوص اینکه محمد ربیعی سرمربی مس مدت هاست از شرایط باشگاه گلایه دارد.

پرسپولیس – هوادار تهران؛ بازگشت به صدر؟

پرسپولیس در این بازی بهترین فرصت را دارد تا دوباره به صدر جدول برگردد البته به صورت موقت مگر اینکه بتواند بیش از 4 گل به هوادار بزند که خیلی بعید است. شاگردان گل محمدی در آبادان از باخت به برد رسیدند اما هوادار در خانه اش مقابل تراکتور در لحظه های اخر شکست خورد. ساکت الهامی بعد از این باخت گفت که تیمش خیلی اسپانیایی تر از تراکتور خمز بازی می کند.

حالا این تیم می خواهد پرسپولیس را متوقف کند زیرا اگر دست خالی از این بازی خارج شود ممکن است از رده نهم به دوازدهم سقوط کند بنابراین هدف اول الهامی در این بازی نباختن است. پرسپولیس اما برای برد و سه امتیاز می جنگد. بازی رفت را سه بر یک سرخپوشان بردند و این مرتبه هم به دنبال پیروزی پرگل هستند تا از سپاهان هم سبقت بگیرند شاید دراین بازی از پریرا مهاجم جدید و برزیلی پرسپولیس رونمایی شود. سپاهان و استقلالی ها به شدت حامی تیم هوادار خواهند بود تا این تیم بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد.

برنامه مسابقات :

هفته بیستم؛ گرامیداشت شهدای چوار

یکشنبه 23 بهمن

پیکان تهران- استقلال – ساعت 15- ورزشگاه انقلاب کرج
دوشنبه 24 بهمن

تراکتور تبریز- آلومینیوم اراک – ساعت 15- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز

ملوان انزلی- گل گهر سیرجان – ساعت 15- ورزشگاه تختی انزلی

پرسپولیس- هوادار تهران – ساعت 17- ورزشگاه آزادی تهران

مس رفسنجان- فولاد خوزستان- ساعت 17- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

سه‌شنبه 25 بهمن

مس کرمان – نساجی مازندران – ساعت 15- ورزشگاه امام علی (ع) کرمان

نفت مسجدسلیمان – صنعت نفت آبادان – ساعت 15- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

فولاد مبارکه سپاهان – ذوب‌آهن اصفهان – ساعت 15:30- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *