• info@hipotrip.ir
  • ایران - مشهد

محمدی: اختصاص بودجه ۳۰ میلیارد تومانی اداره ورزش و جوانان کذب است

محمدی: اختصاص بودجه ۳۰ میلیارد تومانی اداره ورزش و جوانان کذب است

نایب رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: هیچگونه بودجه ۳۰ میلیارد تومانی از سوی ورزش و جوانان آبادان یا استان خوزستان به حساب باشگاه صنعت نفت واریز نشده است.

محمدی: اختصاص بودجه ۳۰ میلیارد تومانی اداره ورزش و جوانان کذب است

به گزارش خبرگزاری فارس، روح اله محمدی اظهار کرد: برخی مدیران در شرایطی که تیم نیازمند آرامش و انگیزه است اقدام به انتشار اخبار کذب می کنند.

وی افزود: ادعای پرداخت ۳۰ میلیارد تومان از سوی اداره ورزش و جوانان به باشگاه صنعت نفت به هیچ عنوان صحت ندارد و آقایان باید بدانند در شرایط فعلی که مهم ترین برحه فصل برای باشگاه بزرگ صنعت نفت می باشد با انتشار چنین اخبار کذبی نه تنها حمایتی که از اداره کل ورزش استان انتظار می رود محقق نمیگردد بلکه باعث برهم زدن تمرکز و تضعیف روحیه بازیکنان می شود.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان بیان کرد: وزارت نفت چند ماه پیش حسب قوانین و مقررات جاری مبلغ ۲۵ میلیارد تومان جهت کمک به هر یک از تیم های نفتی استان خوزستان به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریز نمود که از این مبلغ ۱۸ میلیارد تومان طی ۲ مرحله به حساب صنعت نفت پرداخت شده است.

محمدی گفت: هفت میلیارد دیگر را نیز سه نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی وعده پیگیری و اختصاص به باشگاه را دادند که تا کنون و در حالی که لیگ در حال پایان یافتن است نتیجه ای نداشته است.

وی افزود: انتظار ما و هواداران حمایت همه جانبه اداره کل ورزش استان و شهرستان آبادان از تیم است اما برخی مسوولان بدنبال تبلیغات با انتشار اخبار کذب و غیر واقعی هستند.

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت آبادان اظهار داشت: مسئولین اداره ورزش و جوانان باید بداند در صورتی که ۲ تیم نفتی خوزستان در لیگ برتر نباشند بعید به نظر میرسد مبالغ فوق الذکر از سوی وزارت نفت به حساب این اداره واریز شود چرا که پروسه اداری ، تامین منابع و… با پیگیری های نمایندگان محترم مجلس و اعضای هیات مدیره باشگاه و مساعدت مدیران ارشد نفت در تهران و استان خوزستان محقق می گردد.

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *