• info@hipotrip.ir
  • ایران - مشهد

گران ترین غذاهای لاکچری فقط در لوکس ترین رستوران های دبی

گران ترین غذاهای لاکچری فقط در لوکس ترین رستوران های دبی

گران ترین غذاهای لاکچری فقط در لوکس ترین رستوران های دبی

هم رسانی

  • فیسبوک
  • لینکداین
  • توئیتر

وب سایت برج خلیفه گران ترین غذاهای لاکچری فقط در لوکس ترین رستوران های دبی

قیمت غذا در رستوران های لاکچری دبی چقدر است؟ گران ترین رستوران دبی کدام است؟ آشنایی با لوکس ترین رستوران های دبی به همراه منو و آدرس فقط در این مطلب.

اگر به دنبال لاکچری ترین غذاهایی هستید که تاکنون دیده اید و می خواهید یک وعده غذایی لذیذ را در محوطه ایی مدرن و به روز میل کنید، حتما سری به لوکس ترین رستوران های دبی بزنید. در این رستوران ها متنوع ترین منوهای غذا را خواهید یافت که با بهترین مواد طبخ می شوند و شما را میهمان یک تجربه فراموش نشدنی در دبی می کنند.

رستوران آرمانی، رستوران لوکس دبی با دکوراسیون شیک

معرفی: صرف یک شام خوشمزه در چشم انداز بی نظیر برج خلیفه!

در رستوران آرمانی امل دبی (Amal Restaurant Armani Hotel) با دیدن منوی بسیار طولانی و متنوع شگفت زده خواهید شد! منویی که غذاهای بین المللی گوشتی تا گیاهی را پوشش می دهد و سرآشپز رستوران آن ها را با تازه ترین مواد و به روشی اصیل درست می کند.

منوی غذا:

  • انواع غذاهای گوشتی مانند: تاکو مرغ، گوشت بریان بره، مرغ ماسالا، کباب کشمیری مزه دار شده با گشنیز و ادویه
  • انواع غذاهای دریایی مانند: صدف، ماهی قزل آلا یا سالمون گریل شده، میگو با سس مخصوص، خورش ماهی ویژه سرآشپز، ماهی کبابی با کاری، زنجبیل و فلفل سبز، کاری میگو
  • انواع غذاهای گیاهی مانند: کوفته پنیری شکم پر، ماسالا سیب زمینی، Saag Meloni با سبزیجات فصل، Kale Ki Tikki، دال عدس مخصوص قطری
  • انواع پیش غذا مانند: سیب زمینی سوخاری و سمبوسه
  • انواع دسر مانند: چیزکیک، حلوای Gajar، پودینگ پسته، بستنی فالوده، میوه های فصل، پیراشکی زعفرانی
  • انواع نوشیدنی و منوی کافه از چای تا قهوه

قیمت: غذاهای اصلی از 400 تا 600 درهم متغیر هستند. بشقاب خوراک، منوی گریل و دسر از 100 تا 200 درهم قیمت دارند. با این حال وعده های 30 درهمی و 70 درهمی هم در منوی غذا پیدا می شوند. شما می توانید با پرداخت حداقل 250 درهم از غذا تا دسر را سفارش دهید.

ساعت کاری: از 18:30 تا 23:30 (یکشنبه ها تعطیل است.)
آدرس: واقع در برج خلیفه، طبقه سوم

پس اگر به دنبال یک تجربه لذت بخش در برج خلیفه هستید، همین حالا بلیط هواپیما دبی را به صورت آنلاین تهیه کنید و به لوکس ترین رستوران دبی بروید. برای این کار می توانید از قاصدک 24 استفاده کنید و پرواز خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری بخرید. معمولا مدت زمان این پرواز از تهران به دبی حدود 2 ساعت است و از فرودگاه امام خمینی صورت می گیرد. البته امکان استفاده از دیگر شیوه های یعنی سفر زمینی هم وجود دارد؛ ولی بلیط هواپیما روشی است که بیشتر مسافران از آن استفاده می کنند و شما را در زمان کمتری به مقصد می رساند.

لوکس ترین رستوران دبی که برنده جایزه شد.

معرفی: چشیدن طعم اصیل ترین غذاهای هندی با طرز سرو لاکچری!

در رستوران ایندیگو بای وینت دبی (indego by vineet restaurant) انواع غذاهای آسیایی به ویژه هندی طبخ می شود. منوی گیاهی و غذاهای حلال از جمله مزایای این رستوران هستند. البته تفاوتی ندارد کدام یک از این ها را سفارش دهید بلکه از نحوه سرو غذا حیرت زده خواهید شد: بشقاب هایی شیک با غذاهای رنگارنگ که با ظرافت خاصی تزئین شده اند! پس تعجبی ندارد که سرآشپز آن جایزه مایکلین استار را کسب کرده باشد و این رستوران را تبدیل به یکی از لوکس ترین رستوران های دبی کند.

منوی غذا:

  • انواع غذاهای خیابانی مانند: آلو چات هندی، Burrata Pakoda، Truffle Mushroom Puchka
  • انواع غذاهای گوشتی مانند: چیکن تیکه ماسالا، مرغ تندوری، داهی وادا، خوراک ویندالو، سمبوسه مرغ، انواع غذاهای گوشتی گریل شده، مرغ کره ای، کاری ماهی آلپی، انواع بریانی
  • انواع غذاهای گیاهی مانند: کاری نخود، آلو گوبی، پالک پنیر
  • انواع دسر مانند: Chikki-chocolate Delice، Kheer Daulati، بستنی مخصوص هندی Kulfiliciousانواع نوشیدنی و منوی کافه از چای تا قهوه

قیمت: بالاترین قیمت غذا در این رستوران 321 درهم است. شما می توانید با پرداخت 280 درهم از غذا تا دسر را سفارش دهید. البته این پیشنهاد به معنای این نیست که قیمت غذا در رستوران ایندیگو بای وینت از رستوران آرمانی بیشتر است؛ بلکه اختلاف هزینه به تنوع غذاها برمی گردد.

ساعت کاری: شنبه تا یک شنبه: از 13:00 تا 16:00، دوشنبه تا جمعه: از 19:00 تا 12:00 (آخرین سفارش حداکثر تا ساعت 23:30 گرفته می شود.)
آدرس: واقع در خیابان Al Emreef

رستوران الماهارا و صرف غذا در دل اقیانوس!

معرفی: نورپردازی های آبی رنگ، دکوراسیونی جذاب و آکواریومی بزرگ در وسط رستوران! همه چیز برای صرف یک غذای بین المللی در اعماق اقیانوس آماده است.

رستوران الماهارا دبی (al mahara restaurant) لحظات متفاوت و خاطره انگیزی برایتان به ارمغان می آورد و فرصت بازدید از آکواریوم و تماشای انواع ماهی های رنگارنگ را فراهم می کند. این رستوران برای افرادی که علاقمند به چشیدن غذاهای دریایی در لوکس ترین رستوران دبی هستند، بهترین انتخاب است.

منوی غذا:

  • انواع غذاهای گوشتی و گیاهی
  • غذاهای دریایی، غذاهای بین المللی و انواع دسر
  • منوی ویژه برای کوکتل و بار
  • برخی از غذاهای این رستوران: صدف کبابی، خاویار، ریزوتوو قارچ ایتالیایی، Scampi Langoustines، Crema di Pomodoro، میگوی مزه دار شده با سس مخصوص

قیمت: رستوران الماهارا می توان گرانترین رستوران دبی دانست؛ چرا که قیمت غذا در این رستوران به 1200 درهم نیز می رسد. البته شما می توانید در بهترین حالت ممکن با 400 درهم هم غذا سفارش دهید.

ساعت کاری: از 18:30 تا 22:00
آدرس: واقع در هتل جمیرا، برج العرب، طبقه همکف

چشم انداز نفس گیر رستوران اتمسفر با ویوی 360 درجه!

معرفی: زیباترین چشم انداز، لوکس ترین دکوراسیون و لاکچری ترین غذا!

رستوران اتمسفر (atmosphere restaurant dubai) به واسطه غذاهای مدرن و باکیفیت و همچنین خدمات متنوع خود برنده جایزه های بسیاری از جمله Gault Millau و جوایز جهانی آشپزی شده است. شما می توانید بهترین غذاهای فرانسوی را در این رستوران سفارش دهید و تا پاسی از شب به آن مراجعه کنید. پس اگر به شبگردی در دبی علاقه دارید، این رستوران در برج خلیفه تا 2 بامداد باز است!

منوی غذا:

  • انواع غذاهای دریایی مانند خاویار
  • انواع غذاهای گریل و کبابی
  • انواع غذاهای گوشتی و گیاهی
  • انواع دسر، نوشیدنی، کوکتل و بار

قیمت: شما می توانید با حداقل 450 درهم غذا سفارش دهید. با این حال قیمت غذا در این رستوران لوکس دبی به طور معمول از 700 تا 1300 درهم است.

ساعت کاری سالن اول: از 7:00 تا 16:00، 17:30 تا 12:00
ساعت کاری سالن دوم: از 7:00 تا 16:00، 17:30 تا 2:00 بامداد
آدرس: واقع در برج خلیفه، طبقه 122

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *